БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА
2000, кн. 2

 

МЕТОДИКА
Ангел Петров, Същност и функции на дискурсния анализ (с оглед обучението по български език)
Адриана Дамянова, „Субективен" смисъл на литературнообразователния дискурс на учителя и учениците като събеседници: илокутивни аспекти на речевото действие като диалогично (Продължение от кн. 1/2000)

ОБСЪЖДАМЕ УЧЕБНИЦИТЕ
Венцислав Арнаудов, Владимир Атанасов, Образът на съседа в учебниците по литература и история (Сюжетът литература/история: една версия)

ЕСЕТО В УЧИЛИЩЕ
Ваня Димова, Към истината за есето в училище. Първата стъпка. Втората стъпка
Пенка Гарушева, „За" или „против" есето в училищния курс на обучение по български език и литература
Пенка Гарушева, Есето (анкета)
Радослав Радев,
Есето (анкета)
Владимир Атанасов, Образователният статус на есето